RETOURBELEID
Laatst bijgewerkt op: 09-09-2023
Bij Bottled Botanicals waarderen we onze klanten ontzettend en hopen we dat elke klant tevreden is met diens aangekochte product. Als u om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent met een product dat u bij ons heeft gekocht, bieden we een retourbeleid aan dat voldoet aan de geldende consumentenwetgeving. Lees dit beleid zorgvuldig door voordat jullie een retourverzoek indienen.
1. Retourvoorwaarden
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moeten de volgende voorwaarden worden vervuld:
-
Het product moet in originele staat zijn, inclusief alle verpakkingen, labels en accessoires.
-
Het product mag niet zijn gebruikt, gewijzigd of beschadigd zijn.
-
Het retourverzoek moet worden ingediend binnen 14 dagen na ontvangst van het product.
-
Sommige producten, zoals bederfelijke goederen of gepersonaliseerde items, kunnen mogelijk niet worden geretourneerd.
2. Het Retourproces
Om een retourverzoek in te dienen, volg je deze stappen:
-
Ga naar de pagina "contact" en vul het contactformulier in.
-
Start het bericht met het onderwerp: Retourneren
-
Pak het product veilig in en zorg ervoor dat je alle benodigde documenten, zoals de pakbon, bijvoegt.
-
Verzend het product naar het retouradres dat we verstrekken na goedkeuring van het retourverzoek.
- Verzendkosten worden enkel vergoed door Bottled Botanicals als een product wordt teruggestuurd door een fout van Bottled Botanicals.
3. Terugbetaling of Omruiling
Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product, zullen we de retourverwerking starten. Jullie kunnen kiezen tussen een terugbetaling van het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) of een omruiling voor een ander product, indien beschikbaar.
-
Terugbetalingen worden uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode en kunnen enkele werkdagen in beslag nemen om op jullie rekening te verschijnen.
-
Omruilingen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van het gewenste product en kunnen extra kosten met zich meebrengen.